tisdag 30 juni 2009

Tält, kvällsmat, Jorgdubbar och vin

Hallå änna. Vaknar försent helatiden känns det som., helt tokigt.
Skulle lägga mej och sola efter som jag inte har solat alls, men icke. Det kommer jag inte hinna nu. Kom hem runt ett inatt. Vi brudar fixade oss ett tält, 4-manna tält. Det hittade vi trevligt nog på Ö&B, sedan drog vi oss tillbaka in till stan. Sprang på Adam i nordstan och sedan kom hjalmar med. Såg även clara, mycket trevligt! Vi sprang vidare till frank`s (som jag och frida satt på kvällen innan). Vi åt glass och satt ute i solen. Efter ett tag kom oscar, även ett stycke magnus kom. Trevligt. Efter några timmar drog vi oss med vagnen till Frida. Där satte jag, frida och bönan upp tältet för att testa. Lite knepligt, haha. Men det var tur att vi gjorde det redan nu. Tältet var stort och rymligt. Välkommen in?!

I alla fall fick vi tältet ner packat och vi gick in för att göra lite kvällsmat. Pommes och macka med flädersaft! Mumma. Ut på gården och käka. Röka, prata strunt och spökhistorier. HAHA!
Sedan var det dags för frida att lägga sej, hon ska ju upp och jobba. Jag och bönan drog oss mot centralen och väntade på tåget/bussen.
Väl hemma kollade jag på tv en stund och somnade som en stock.

Idag, om en timme eller så ska jag fara in till stan. Träffa Bönan, elin) och fixa biljetter ner till emmaboda. Sedan gå och kolla på stan. Vid 15.47 hade jag planerat att dra mej till Alingsås, träffa amanda sedan ska vi hem till henne. Vi ska dricka vin, äta jordgubbar och bada. Fy vad mysigt det låter. Sedan ska jag nana där.
Imon ska jag la upp, och vet inte vad jag ska göra... Kanske bara vara? Tvätta? Jag måste verkligen fixa tvättid. Annars har jag snart inget att ha på mej.
Jaja, på Torsdag blir det BD-dokumentären. Förfest? Sedan fredag jobba, kanske lördag lika så och på söndag vad jag vet. Sedan får jag börja planera inför nästa vecka.
Jaja, det var nog allt för mej.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...