tisdag 16 juni 2009

Dumma väder eller dumma mej?

Vakna upp och vara ledsen är inte en bra start på dagen.
Kan man inte koppla om i huvudet och stänga av vissa grejer? Så man slipper att tänka. Det vore en bra idè tycker jag.
I alla fall, nu är jag uppe. Tårarna är borta och jag har på mej min lilla klänning som jag hade när jag var liten. Den är mysig och jag kan fortfarande ha den. Sjukt kul. Sitter dock lite tajt... men den funkar :)
Ska dra mej till jobbet snart, mycket snart. Bussen går om 19 min. Så jag ska slänga i mej en macka eller två. Bortsa tänderna och gå ner till bussen.
Efter jobbert ska jag nog repa med brudarna. Men får se när jag kommer hem.

Och självklart ska det vara fint väder när jag jobbar. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...