måndag 22 juni 2009

Midsommar

Jag drog mej till Benita och Anthony i Alingsås för att dricka mumma och bara umgås. Inget annar speciellt hände. Tillsammans sov vi alla i en säng och även lilla hunden rambo fick vara med. :)

Dagen därpå körde Benita mej ner till Töllsjö, till mammsen.
Vi stack ner till holmängen för att bara vara, som alltid. Och på eftermiddagen vankades det grillning hos Lars & Liselotte som alltid. Där var vi alla familjerna, som alltid. Men alltid lika trevligt. Åt och dansade natten lång. Kom hem vid 3 tiden.
På morgonen åt vi frukost ute, och även storebror kom för att äta frukost med oss. Myspys. Sedan sov vi alltihopa. Jag somnade i lillebrors soffa inne på hans rum eftersom han ville att vi skulle kolla på film. Lilla kyckling fick det bli, såg dock inte så mycket av den.
Efter det var det fika med jordgubbar på altanen. Spela "spingo" och yatzy med mammsen och sedan åt vi mumma mat ute med.

Mycket trevligt om jag får säga det själv. Det var ju precis ett år sedan, så ja. Någon har väl lärt sej hur man ska bete sej och vara ser det ut som. Även mamma påpekade det, galet!

I alla fall nu är det Måndag. Jag åkte till mölndal i morse med mammas man. Tog tåget hem och sov en stund. Sedan kom lillebror in och la sej bevid mej en stund, sedan gick han. Och vem kommer inte då? Jo, pappa! Hoppar och lägger sej i min säng. Han är ju för go änna.

Men nej, nu ska jag duscha lite och kolla upp när jag ska dra mej till stan. För idag blir det Siri A LA Alex dag. Haha.
Lillebror och jag ska in till Götet, till slottis och bara vara. Elin och Frida kommer med, Kerstin? Vi får se om hon har tid och hör av sej.
Jaja. hejsvej. Lite blider kommer nog sedan med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...