tisdag 12 oktober 2010

Torsdag 7 Oktober

Kilade till skolan i mina nya skor.
Efter skolan var det Ensemble redovisning, en liten kort konsert för att visa vad vi har gjort det senaste. Bellisen höll på, eller ja rättare sagt, svimmade och där står våra kära lärare och bara ser på medan jag ropar att någon ska ta tag i henne.
Så ovetande, så oengagerade.
Jag blir så trött ibland, att man bara inte ser hur folk mår.
Lustigt det dära!

Olivia och Jag samt vår grupp spelade i alla fall, You are the sunshine of my life med Stevie Wonder och Ramlar med Håkan Hellström. Jag var nöjd, alla andra verkade vara nöjda så vi avslutade och drog in till stan. Bella, jag och Michaela fick snilleblixtar och ville dra till Sticky Fingers, så vi kilade hem till Bella innan för en mysig mat stund. Varma mackor, mumms fillebabba! Vi drog oss till Sticky, hittade Emilia på vagnen och sedan lite fler folk där inne. Mysig kväll, trevlig och lugn. Sov hos Michaela, mycket fint.

Dock toppade Bella dagen, helt klart!

Bella och Jag.
Snodd bild från: Rebecka Bjurmell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...