tisdag 5 oktober 2010

Livet

Igår joggade jag som sagt ut en sväng, synd bara så fick jag sådär ruskigt ont i smalbenen som jag får ibland. Men jag klarade mej igenom allt med en liten runda. Väl hemma, svettig landade jag på balkongen och slängde fram papper, penna, block och gitarren. Lite saker skrevs ner och lite plinkande, kanske blir det något. Vi får se. Hoppade tillslut in i duschen och hamnade framför tvn, första programmet av top modell 14 igår. Finfint!

Halv tio låg jag i sängen och somnade bums. Vaknade kvart över sju och hade bråttom upp, en kvart hade jag på mej. Hann i alla fall med bussen och det har gått fint i skolan idag. Sista lektionen var dock lite sömnig, men jag klarade det. Jag och Jonas drog oss hem mot kungsbacka som alltid. Jag kilade förbi k-mässan en sväng och hittade två grymt snygga ringar och ett par örhängen från index som jag har kikat på innan, ett och annat blev helt enkelt inhandlat idag. Trevligt, trevligt!

För övrigt så testade jag ut studentmössa igår och gjorde en beställning. 700kr gick den på, kanske ska jag byta ner mej, ska prata med mina kära föräldrar och kolla vad dom säger. Men och andra sidan så ska man bara ha den en gång, så det kanske är lite mycket att lägga ändå. Äsch, ska ringa Mammsen strax och prata lite.

Imorgon börjar jag 12.10, två inställda lektioner på morgonen, det kallar jag underbart. Ska ner till swedbank och fixa mitt studiebidrag, eftersom jag nu har fått hem det på posten. Efter skolan ska jag träffa min kära Farmor, vi ska äta sushi och gå en sväng på stan eftersom hon inte har firat mej ännu. Ska bli mysigt!
Nepps, nu ska jag ringa Mammsen. Sängen sedan tror jag.

2 kommentarer:

  1. benhinneinflammation, testa voltaren!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet. Men det kommer bara sådär när som helst och lite när det vill.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...