söndag 3 oktober 2010

Så snabbt, så snart, så underbart!

Jobbade idag igen. Skönt och fint. Somnade tidigt igår kväll så jag har vart sådär skönt ut vilad idag, som det egentligen alltid borde vara men nästan aldrig är.
Nu tvättas det för fulla muggar nere i tvättstugan, ska ner en sväng snart igen.
Ska kolla idol nu med, alla avsnitten är inspelade så lite maraton från veckan som var.
Imorgon ska jag testa ut en studentmössa, 09.30. Helt galet att vi redan ska göra det nu och att jag tar studenten till sommaren, alla vi, Vi tar studenten till sommaren. Galet, och med tanke på det... Kom precis på att jag ska börja knåpa på ett CV i veckan, måste göra ett nu.

Well well, hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...