tisdag 12 oktober 2010

10/11/12 Oktober

Vaknade med Felicia brevid mej i Söndags. Kollade ut och dimman låg som ett täcke. Felicia kollade på tv medan jag kilade ner mot bussen och till jobbet. Från busskuren jag stod såg jag inte den andra motsvarande på andra sidan, såg bara 15-20 meter längre bort. Så trafiken lunkade förbi sakta mej försiktigt, ovetande vad som komma skall.
På bussen satt jag mest och svävade bort i tankar som alltid, är grym på att dag drömma! Jobbade och kilade hem. Väl hemma började jag med tvätten och hoppade in i duschen mellan första och andra varvet. Efter andra varvet kilade jag mot bussen och in till stan. Cornelis den mannen är ju hemma nu, trevligt som bara den.
Mötte upp Frida, Felicia, Cornelis och hans vän. Vännen drog och allt senare pallrade sej Frida och Felicia också hem. Cornelis och jag drog till hans tillfälliga place. Somnade gott och vaknade av den stickande solen som sken in genom de halv nerdragna persiennerna.
Frukost med Cornelis och hans broder.
Senare på eftermiddagen kilade jag hem till Frida kollade på Moulin Rouge, somnade båda två till filmen sedan stack jag hem.

Fick healing igår av min, ja.. Vet inte riktigt, pappas dejt eller flickvän som min lillebror säger?. Skönt iallafall, eller ja, det tror jag. Somnade i alla fall som en stock vid 22-tiden igår. Vaknade i morse och kilade till skolan. Har vart trött hela dagen, sjukt. Och tog äntligen bort matten, Matte B. USCH. IG får räcka, det är okej att gå ut med det känner jag ändå.
Fått i mej lite mat här hemma, majskolvar med. Hehe.
Klockan gör mej galen, mycket är galet.
Kanske ska till Teneriffa, får jag ledigt? Går det ihop med jobbet? Funkar det innan jul? Funkar det så jag inte missar något? Eller vad ska jag göra?
Åh!
Nej nu ska jag nana, dör av trötthet. Kl: 21:21 , Natti!

1 kommentar:

  1. Aha, känner ni varandra sedan innan? Haha. Det är ingen idé att be Anna hälsa till någon. Hon glömmer bort det varje gång.
    Tack snutten! puss

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...