måndag 25 oktober 2010

Spy, Elvis film och vila

Idag gick jag upp, sprang upp, kröp oh spydde.
Precis en såndär otrevlig dag som det är ibland. Detta måste sluta, måste hämta ut tabletter. Fast inte hjälper dom om jag spyr upp allt.
Ringde gråtandes till Frida, och berättade att jag inte kunde komma idag. Kollade klart på "Elvis filmen" jag lånade av Josephine, började igår men somnade såklart.
Somnade om och vaknade försent för att sjukanmäla mej, hejja hejja. Åh, vad trött jag blir.

Pappa kom hem och vi hämtade lillebror Alex på skolan och drog och handlade. Jag har diskat och bara går omkring och hänger. Mår illa, magen fuckar upp titt som tätt. Ibumetin min bästa vän!
vid 20.00 är det top model!

Måste fixa en engelska läxa, Engelska läraren har satt S som är streck i mitt betyg. Super skumt, glömt av en grej och missat en annan som jag ska ta igen. Hur fan kan man sätta S då? Mongo. Måste göra ena läxan så snart jag kan, inte nu bara. Usch vad jag mår illa. Imorgon blir det skolan, måste fixa mitt Cv och hoppas på en bra vecka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...