torsdag 28 oktober 2010

psst

För övrigt så fick jag in min arbets referens av min chef idag och mitt Cv är i stort sätt klart. Det är nog till och med klart.

Lovet, hur skall det spenderas egentligen?
Dela ut en jävla massa CV;n? Börja på projektarbetet?
Ska man åka iväg en sväng och bara komma bort eller ska man vara hemma och uggla med alla goda och fina vänner?
Ska man vara för sej själv,
eller skall jag jobba som en dåre?

Jobba blir det väl inte tok mycket av,
Varberg? Svenljunga?
Jag vet inte vad jag vill. Och inte heller har jag kommit här ifrån sedan det sista inlägget för ett tag sedan nu. En banan ska få landa i min mage sedan slänger jag mej i sängen för lite tv tittande, sedan in i dimman.

Muah!

1 kommentar:

  1. hihi tack! åh, gjorde du? Hade vart trevligt att prata, men vi ses säkert på andra lång eller någon så småningom. KRAM

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...