tisdag 19 oktober 2010

Det senaste!

Måndag morgon, och man drog till skolan. Lärarna skulle som sagt på kurs så jag hade religion, islam och min gitarr lektion. Finfint! Efter skolan kilade jag med Frida till Fjällgatan där vi svängde in på en tatueringsstudio. Förklarade vad jag ville ha min lite kort och snabbt och 2500kr max sa han. Dom tar 1500kr/h.
Vi gick sedan hem i blåsten till Frida och jag lagade mat åt oss. Hanna och Elin kom, även Felicia knallade in efter ett tag. Jag sov med tusse (Fridas katt) på soffan. Hur skönt som helst!
Vi fick pluggat. Frida, jag och Elin drog till Sejdeln. Musik quiz tänkte vi oss, trodde vi. Självklart hade dem bytt dag och det var ett annat quiz med massa svåra frågor. På Sejdeln fanns Alex och Michaela kom efter en stund, hennes pojkvän va ox där. Cornelis kom förbi lite senare och tjötade, men efter ett tag var han tvungen att kila vidare. Elin kilade hem, Michaela och hennes pojkvän kilade hem. Alex och hans vän skulle till Pustervik för att spela pingis, Frida och jag hakade på.

Pingis alltså, haha!
Sov hos Frida inatt och har vart i skolan idag.
Scannat in bilder från engångskameran från i sommras, men nu ska jag nog kolla tv. Kanske film? Äta något och må fint. Puss

Jag och Syster.Så länge du är med mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...