torsdag 28 oktober 2010

Brown hair girl

I veckan har det inte hänt särskilt mycket förutom att jag köpte mej ett rött läppstift. Igår sprang jag på jakt efter ett par svarta jeans som jag inhandlade på weekday, även en grå tröja fick det bli :) Hittade även en jacka och en hatt som skall bli mina. Köpte hårfärg och Felicia följde med hem och färgade mitt hår, sedan sössade vi sött tillsammans i min säng. Det kan ju nästan vara för mysigt. Brottas lite, men det är helt okej.

Efter skolan idag så skulle jag köpa hatten och jackan tänkte jag, men vad händer då? Mitt kort funkar inte! Fick lägga undan sakerna tills imorgon, men ack så sur jag blir va, håller ju på att frysa ihjäl. Ringde banken, men måste ringa upp någon annan imorgon och hoppas att dom fixar det på direkten. Fan vad irriterad jag blir.

Imorgon skall vi ha lunchkonstert, ska bli kul! Den 16 December kl.18.00 har vi julkonsert i aulan. I helgen är det Bd-kväll, imorgon är det något annat. C kommer i helgen och på söndag ska jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...