onsdag 6 oktober 2010

Skor skor skor!

Mysig dag, super mysig.
Vår bal är i alla fall bestämd att vi ska ha på Valand, precis som jag ville. Sedan så kanske det blir Berlin på påsklovet med klassen och 3:orna i skolan om inget annat händer, om inte klassen är så tråkig och vill andra saker. Berlin är verkligen någonstans jag vill åka. Hoppas, man får väl hoppas i alla fall.

Sushi med farmor, farmor smakade av mej och tyckte det var helt okej antar jag. Jag fick present som sedan användes väl. Jag och skor är verkligen bästa vänner. Jag är tydligen tokig i skor och har själv förståt det nu. Sen början av sommaren har jag inhandlat mej 6 par skor tror jag. Men ack vad fint dom står i min hylla här hemma. haha. Dessa blev mina idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...