söndag 17 oktober 2010

En underbar helg!

I veckan har det inte hänt särskilt mycket, har skrivit på en lapp om att eventuellt vara ledig från den 5-12 december. Får se om jag ens får ledigt, det är ju faktiskt den stora frågan. Men ack vad skönt det hade vart. Skulle kunna döda för lite sol och värme just nu. Sedan så är det ju inte bestämt att vi åker heller, inte helt och hållet. Men hoppas bör man, även om det blir krångligt och inte krångligt.
Helgen har vart den finaste på länge!
Helt underbart helg, helt underbara människor och vackert väder.

I fredags efter skolan kilade jag hem för att byta om och göra mej lite okej på en halvtimme för att sedan möta upp Bella utanför hemköp i nordstan. Handlade lite godheter som behövdes till tacos. Vi drog sedan med vagnen hem till Mikaela där även Kribba var. Bönan kom efter en stund och Mikaelas granne, kompis kom över. Vi lagade tacos och åt allihopa, supermysigt! Efter ett tag kom Frida, som helt plötsligt skulle med ut ändå :) Bella och jag mötte henne i dörren men skulle precis kila, eftersom dom andra skulle till andra lång och vi skulle till Kontiki. Vi hoppade av vagnen och Bellas pojkvän Hampus mötte upp oss, tillsammans kilade vi bort till Kontiki. På kontiki var det skojskoj, mycket fint folk och självklart fint sällskap och bra musik! Efter ett tag bestämde vi oss ändå för att dra till Andralång för att hänga med dem andra. Folk hakade på och jag hoppade av vagnen för att tjöta med Cornelis en stund, sedan blev det Andralång. Fajt, eller inte, kanske. Haha. Fin kväll på Sejdeln iallafall. BK blev ett måste på kvällen. Frida, jag och Bönan... För att citera Hannas Pappa: Det ligger tre kåldolmar i soffan där ute. Haha, som sagt. Vi hamnade alla i soffan och sov som stockar hemma hos Hanna.

Elins bilder: 1.Jag ute 2.Bakis morgon. Elin, Felicia, Frida och jag + puffen!

På morgonen i Lördags bröt galenheterna loss. Elin slår allt, ingen är bättre än Bönan asså. Jösses. Felicia kom även och vi blängde alla på Mtv, Made programmet i flera timmar. Dom andra satt i soffan, jag hängde i Hannas puff som alltid. Grym är den!
Elins galenheter!
Pizza blev maten, bakispizza!
Efter 20-tiden rörde vi oss alla mot Vasaplatsen. Hyrde en film och drog hem till Bella och Hampus för en myskväll med Film och mycket tjöt. Filmen var underbar och kvällen var superfin. Sent på natten drog vi oss hem, Felicia och jag sov hos Frida. Sov med Fridas katt, Tusse inatt :) Dagen idag har vart mysig. Cornelis hörde av sej och vi vandrade ner till Hängmattan för att ta en fika med mannen. Närmare 18-tiden så kilade alla åt olika håll, jag hem. Tvättar nu och är galen i en tatuering jag vill ha, ska ha.
Bara när? Och när har man tid att lägga pengar på den, och vad kommer den gå på? Är super sugen! ÅH!

Pappa sitter och pussas i soffan med Ingela. Söta, så söta. Blir glad ända in i själen. Imorgon har jag två ynka lektioner, lärarna är på kurs. Skönt!

Filmen, underbara woodstock filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...