torsdag 10 december 2009

Kissa på mej?!

Nej nej.. Jag trodde faktiskt att jag skulle kissa på mej förut. Tur nog blev det inte så.
Var inne i stan med Frida, Elin, Kerstin, Alex, Felicia och Hanna förut. I alla fall så fikade Frida, Felicia, Hanna och jag på Java. Drack så klart te och tog mej en bulle.
Haha. Bulle är ett jävla roligt ord kom jag just på. Bulle! haha.

Jaja, i alla fall. Vinkade av Felicia vid sej och sedan vandrade vi ner till Haga kyrkan. Frida var så kissnödig att hon nästan ville kissa i buskarna. Men hon fick hålla sej. HE HE! Frida tog vagnen mot henne och jag till Centralen. Hoppade på tåget, och när jag är i mölndal ungefär så inser jag att teet har göttat till sej och vill ut. Ut på en och samma gång. Hoppar av här hemma och tar bussen, för det går snabbare. Hoppar av på andra hållplatsen och tror att jag ska sprängas! Ringer och förvarnar far min att jag kommer komma hem in springandes.
Väl hemma så sprang jag in på toaletten. Woow, galet att man kan bli så kissnödigt ibland, jamen så kan det vara.

Nepp nu ska jag nog dra mej till sängen och kolla på tv.
Vintern vart är du?
Lite frost i alla fall?! Fy skäms!
Så därför blir det en bild från förra året. Se och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...