torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Vaknade för en stund sedan och insåg att jag kanske har lite bråttom, eller har jag det? Ja. Just nu ska jag ta det lite lugnt fram tills jag ska ringa min moder och säga att jag faktiskt har planer inför nyår nu.
Träffade Maj min underbara kusin igår. Vi tjötade och fikade lite, efter det kilade jag in till stan. Träffade Hanna, Elin, Felicia och Frida och planer hade redan då blivit smida. Det bär alltså av hem till Frida idag, vi ska laga mat och spela mitt nya spel för första gången :) Sedan vid midnatt ska vi till masthuggskyrkan och kolla på fyrverkerierna och efter det hem till Frida igen, sova över där blir det med. Så det kommer nog bli toppen!

Nu ska jag slänga på mej lite kläder och ta med mej det som behövs, sedan kila in till stan. Handla mat och sedan blir det fanimej party!

Outfit för ikväll
Förövrigt så har Kusin Maj och hennes vän Anna världens bästa blogg, så kika in för all del!http://majoanna.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...