onsdag 23 december 2009

Julstämning på hög nivå (:

Många dagar har gått och jag ska dra igenom allt lite lätt?!...
Efter jobbet i lördags partayade jag järnet ;) Drog hem vid halv 2 tiden med Hanna in till götet. Tog sedan tåget och bussen hem, var hemma vid 3tiden och begravde mej lungt och stillsamt i sängen efter ha druckit upp allt vatten som fanns i kranen, enligt min far som hörde mej då. He he.
Söndagen var seg som bara den. Kilade upp till jobbet och det var änna jobbigt att bära upp sej själv. Men allt gick fint och jag jobbade på och sjöng lite. Efter det for jag hem och sten somnade i soffan i 2 timmar. Kollade på tv i någon timme eller två och somnade sedan om.

På Måndagen vaknade jag vid 11 tiden. Kollade på Tv och kilade till min Gamlamormor som bor här i kungsbacka, vi åt vofflor och bara tjötade. Vid 5-tiden så kilade jag ifrån gamlamormor ner till tåget och in till stan. Mötte upp Felicia, sedan mötte vi Hanna och Kerstin i nordstan. Vi kilade hem till Hanna och gjorde knäck. Vi fickade och Frida kom. Kerstin gick och vi bakade pepparkakor. Klockan 00.17 tog jag tåget hem.

Påväg till gammlamormor/ Jag och gammlamormor
Felicia och jag/ Frida superglad /Kerstin, Hanna och Felicia
Igår så handlade jag julklappar inne i stan, fikade med Felicia och Frida och träffa på Kerstin och Alex när jag skulle hem.
Idag så vaknade jag vid halv 11. Gick upp och gick ner med lilla farinsockret till lillebror, ner till kungsmässan och köpte de sista klapparna. Vi såg Roberg som vi hälsade på, han har jag inte sett på ett jätet tag och så åt vi glass på donken. Vi såg far och lillebror åkte med honom, jag kilade vidare. Såg Niklas men reagerade inte så mycket förens efter när han hade kilar långt iväg. Stack till hemköp och köpte Annanas och vindruvor. Gick upp till Marie och träffade lillebror och far igen. Fick skjutts hem och jag och lillebror har precis gått loss på annanasen och vindruvorna tillsammans med en film, Tur och retur i mitt rum. Super mysigt.
Nu ska jag bara njuta av kvällen, slå in alla klappar och hitta på bra rimm.

Till sist, jag saknar ELIN så det knakar. Har inte sett dej på superlänge bästaste bönan.
Så om ni ser denna böna, ring mej så hämtar vi upp henne. Älskade vän<3
GOD JUL!

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...