onsdag 30 december 2009

Juldagar

På juldagen gick jag upp supertidigt, redan kvart över 6 på morgonen och kl 7 satt jag i kyrkan och var på julotta. Så mysigt, stämning. Bara jag och mamma, skönt. När jag kom hem till mammsen igen somnade jag som en stock på soffan. Resten av dagen tillbringade jag bara hemma, så skönt att bara vara ibland.
Annandag jul vaknade jag hos mor och vi kilade in till Alingsås på eftermiddagen. Köpte mej lite smink för julklapps pengar. Sedan kilade jag in till stan köpte en väska och träffade dessa nötter.
Vi fikade och sedan följde Felicia med mej hem och sov över. Vi kollade på Anastasia, den tecknade.

På söndagen kilade jag och Felicia ner till kungsmässan och jag hittade min nyårsklänning. Vi drog in till stan och åt suchi, mycket gott kan jag säga. Mötte Frida och drog hem till Felicia, mötte Elin och kollade på film, sedan kilade jag hem på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...