onsdag 9 december 2009

Något i luften...

Luftenshjältar?
Haha, nae. Det är en mysig dag helt enkelt.

Jag kollade på Tv förut och lagade mat till lilla familjen, det händer ju inte allt för ofta. Har hoppat in i duschen oxå. Tog med mej musik in och lyssnade, så jävla skönt är det. Body skrubb och hela köret, sedan blev det mysig jordgubbs kräm över hela kroppen efter duschen. Där snackar man om en go mej!
Jösses vad man känner sej fräsch! Ska kolla på So you think you can dance senare ikväll, så jag får väl hålla mej uppe. Undrar vad mina kära vänner gör. Men er får jag ju se imon.
Nu tänker jag slänga mej i sängen, tända levande ljus och tända en rökelse. Läsa en engelskbok och slappna av.

Natalie skickade en ny bild till mej så den tänker jag allt visa, så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...