lördag 19 december 2009

00.31

Dagen är ung, eller är den det?
Vaknade hos Frida imorse, det gjorde mej glad. Drömde om en stor popcorn maskin och massa popcorn inne på BR. Haha rätt fancy.
Idag var det i alla fall sista dagen för denna terminen, underbart gött. Efter skolan bar det av hem till Hanna med massa godingar. Vi mötte upp Emilia på valand lite senare för att kila till Liseberg. Galet kallt och jag råkade bränna mina vantar dessutom. Fy. Men det kan jag nog leva med.
Vi drog tillbaka hem till Hanna och kollade på en film som vi hyrde, sjukt kul!
Nu är jag hemma och ska pysa i sömn alldeles strax. Ska upp och jobba och imon blir det fest :)

Dagens chokladkalendersbit bestod av en flugsvamp. Så sött.
Go natt och välkommen underbara jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...