onsdag 16 december 2009

En sista Onsdag innan jullovet

Igår var jag på Liseberg med mor och lillebror. Super mysigt! Efter det åkte jag med mor hem och sov över där tills idag.
Dagen idag har vart okej. Frida och jag åkte hem till mej en stund åt lite mellanmål, haha ja. Mellanmål, det var då allt längesedan.
Vi for sedan in till stan. Java, vad annars? Träffade Adam och hans vän Sara. Sprang med Adam till centralen och hittade Jesper. Sedan hittade vi deras bandmedlem Palle. Men vart var Gabriel? Förblir ett mysterium tills jag hör något av honom.
Planerna blev inte som dom skulle idag, det är lite små tråkigt. Men ack.
Ikväll blir det i alla fall So you think you can dance som alltid. Kanske ska man baka något mysigt oxå?. Ja, det får man se.
Måste bara säga att min fina och goa gamla barndoms kamrat Fanny fyller år idag så ett jätte grattis till henne!

Ska prata vidare med syster nu.
Puss och hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...