lördag 26 december 2009

Annandag jul

Regnet nästan öste ner igår men en promenad fick det ändå bli. Mötte Amanda som man inte ser allt för ofta, kanske bör man höra av sej och ses någon gång?
Kollade i alla fall på hela Nania igår, jo faktiskt. Den var helt okej sedan pömsade jag i säng och drömde jätte konstiga saker. Jag var på någon fest och skulle följa med en killkompis Alex hem, men han var för full och däckade på någon jävla soptipp i en bil med massa punkare, sedan så var jag på festen igen och skulle gå ut för att ringa pappsen, men 3 stycken killar skulle råna mej. Och jag säger-
Men det vadå fan att ni ska vara snygga med, och ja. Det var dom. Sedan så fick jag tag på några glasögon av någon av killarna och petade i deras ögon med dom. HAHA. Sedan kom Jonas och räddade mej´.
Ja, så man kan drömma ibland asså.

När jag vaknad ei morse så låg det snö som ett täcke över hela vägen och alla träden, och det gör det fortfarande. SÅ mysigt!
Idag har jag spelat lite bilspel med lillebror. Sedan far jag in till Alingsås med mammsen sedan för att köpa mej lite smink. Kanske hinner in och hittar något fint i stan med, om inte. Fika mina kära vänner? Om inte är det hemfärd som gäller.
Elin du åker ju iväg idag, men vi får verkligen ses när du kommer hem! OKEJ? Annars, kidnappar vi dej och ja, det är ett hot. HEHE :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...