onsdag 9 december 2009

Mysiga känslor

Igår blev det inte alls te på kvällen. Jag gjorde varm oboy, var var sjukt gott. Efter de desperata husfruarna bäddade jag ner mej i sängen och kollade på Anastasia. Det var längesedan man kolla på en sång bra film själv. Tycker faktiskt att det är lite små mysigt att bara vara hemma och vara.
Min julstjärna hänger i fönstret. Min chokladkalender som jag öppnar varje morgon (som jaga bara har gjort i 2 dagar, men ändå) Mina tända ljus och en mysig film. Ja, det är faktiskt mysigt. Dock känns det som om något fattas, men jag tror att jag klarar mej. Men det är lite små tråkigt.

Har legat framför tvn hela dagen, förutom när jag steg upp för att göra lite fattiga riddare. Yamme. Saknar mina vänner. Ska kila upp till skolan imon för jag känner mej mycket bättre än vad jag gjorde igår. Hostar fortfarande som en dåre bara, men jag måste till skolan. Ska hitta en födelsedags present till min far imon med. Och hinna tvätta, eftersom jag så snällt och bra gjort tog en tvättid idag.

Jag har fått mågon mysig slags känsla och jag tror jag gillar det. Hoppas den inte förstörs nu bara. Känslor försvinner snabbt i all stress som finns omkring en.
Nu drar jag mej tillbaka till tv-tittandet tror jag. Eller kanske blir det en film?

2 kommentarer:

  1. Jag sjöng på Anastasialåten igår :O
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Nääämen Elin, du skulle vart här och kollat med mej<3

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...