onsdag 30 december 2009

Vänner i överflöd gillar jag

I går så stack jag in till stan och fick köpt mej en kjol för endast 50kr på H&M, helt galet bra! Träffade Elin och Felicia en stund sedan kilade dom iväg och jag mötte Jonas, eftersom vi hade planerat film.
Vi kilade runt i stan en liten sväng och sedan drog vi hem till Jonas. Vi åt mat, Jonas spelade kontra för mej, gick på promenad, kollade på Ray charles och Toy story, sedan tjötade vi och svamlade mest bort hela natten, eftersom jag sov över där. Inte sov vi mycket och jag har vart dö trött idag.
Jonas skulle iväg för att repa imorse så jag kom hem vid 10 tiden och då somnade jag som en stock tills klockan 3 då jag väcktes av far min. Drog mej in till stan lite senare, stötte på Jonas igen och kilade hem till Milen. Ellen, Felicia och Frida kom även dit. Vi fikade och Felicia klippte Milens hår, hann dock inte se resultatet för jag kilade hem. Känner mej sådär. Tåget knäppade och jag kände tårarna. Usch för att vara sån ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...