torsdag 6 maj 2010

Dead end

Vad händer med tiden och mej. Dags att skärpa sej eller ge upp, den stora frågan. Men jag ger ju inte upp, fast det känns så.
Har vart ute i två timmar och träffat Rebecka, sedan var dej dags att ta bajken tillbaka hem. Brrr, så kallt!
Lite spontant och trevligt har jag bestämt med Jenni att jag ska ta mej till henne imon efter skolan, så blir det! Mot Borås och en grymt najs kvinna. Woow! Sedan får vi se vad som händer. Sova över blir det i alla fall och plugga på Lördag.
Helgen är varmt välkommen.

Nu ska jag slänga mej på soffan. Fick precis i mej lite mat, veg hamburgare (såklart!), formbröd (ja så säger ju man faktiskt) och dressing och PANG sikken Mat/kvällsmat för idag. Tv, som sagt. Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...