torsdag 27 maj 2010

Gunneboslott

Nu bär det snart av. Klänningen är på, men vad ska jag egentligen göra med håret? Har precis gjort min första fiskbensfläta, och ett stort tack till Lotta i min klass som visade för några veckor sedan hur man gör.
Men jag vet inte om jag vill ha fläta. Haha.
Well well. Möter upp Axel på mölndalsbro. Sedan får vi skjuts till Gunneboslott, där skall vi få fika innan sedan vid kvart i åtta ska vi spela.
Fem låtar blir det.
Somliga går i trasiga skor
Visa vid vindens ängar
Oh, vilken härlig dá
Sol vind och vatten
och
Kung av sand.

Hoppas det går bra, men det ska ju inte vara för svårt skulle jag tro.
Aja, hej hopp. Nu ska jag packa i ordning mina saker och sminka mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...