tisdag 18 maj 2010

Snicke snack

Var precis ute med finaste Rebecka. Vi snicke snacka om allt som vanligt, hon är en fin kvinna.
Idag gick jag hem från skolan, mensvärk. Inte alls coolt. Kändes som om att jag skulle svimma när jag gick hem, då blev jag rädd. Gick hem och la mej. Sova är som bäst då.
Nu ska jag ta mej i kragen, måste diska. Jag är kass på det och ibland känns det om om jag inte räcker till. Men det gör jag, visst gör jag!
Så ja, det är bra att ha en underbar far som säger till en ibland så man börjar tänka och göra det man ska så alla mår bra.
Det tror jag på i alla fall.
Så ja, nu blir det till att diska och fortsätta med min engelska läxa som skall in imon. Skiver om helgen, så det blir nog bra. Minnet är fortfarande friskt och fint.
Saknar mammsen, men funderar på att åka nästa vecka för denna veckan hinner jag inte tror jag.. Eller? Åh nu blev jag sådär sugen att ringa och säga att jag kommer hem till mamma imon, men jag ska ju träffa Felicia. Kanske om jag får allt gjort imon så kan jag åka på trosdag till fredag. Aja, det får jag se.
Är ju inte så duktigt att få foten ur röven att göra något. Kanske blir det ett mål, eller ett jobbit krav från mej själv.
Äsch, det kanske blir nästa vecka ändå.
Aja, bla bla bla. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...