onsdag 26 maj 2010

AAh jag blir galen!

Efter skolan blev det rep med Axel. En trevlig pojk detdära. Jag kilade hem med tåget och mötte upp Rebecka utanför Hemköp. Vi gick in och jag köpte vindruvor och kakor till oss, sedan satte vi oss ute i solen och bara mös i två timmar. Så underbart.

Vi kilade var sin väg hem. Plugget domenerar vår värld, min hjärna, nästan allas kroppar. Jag är trött och slut. Precis som om jag har gått in i en vägg.

Men här sitter jag, fått i mej lite mat i magen. Majskolv som jag har vart sugen på över två veckor, mumma.
Här sitter jag...
Försöker med ett arbete som skall vara inne imon, jag vill kräkas, spy på allt som har med läxor och prov att göra.
Bara försvinn, snälla, bara för ett tag!

Jag måste få klart denna jävla grejen. Jag fattar typ inget och mycket hänger nog på detta.
Ångest.
Som ett dungt damm moln,
som ett tungt vinter regn som lägger sig som en matta över mina axlar.
Aj
Hjälp!
Usch, jag orkar inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...