torsdag 6 maj 2010

Städ och stök. Mitt huvud känns som en nöt

Jag har nu snackat med syster, diskat och städat runt lite här och var. Lite frukost har jag även fått i mej, Nu måste jag ta mej i kragen och få klart ett arbete. Usch, jag gillar inte mej själv längre. Inte alls faktiskt.
Chefen min ringde och berättade att jag inte behöver jobba nu på lördag i alla fall, positivt och bra från min sida faktiskt. Då kanske jag kan få något annat bra gjort. Det finns så mycket saker att göra så att jag blir tokig, och det är sant.
Har även grävt runt och hittat en del saker som jag tänkte ha med mej till vår loppis som vi ska ha med klassen på kommersen den 15 Maj. Om det är någon som läser så kom förbi vettja?
Nu ska jag äta lite chokladpudding och sedan sätta igång med det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...