tisdag 25 maj 2010

Nya skooor änna

Ojsan. Vilken dag det blev. Svimmade nästan efter gympan, sprang i alla fall över 4km, så någon nytta gjorde jag i alla fall.
Ute är det fint, grönt och vackert.

Inombords känns det som en storm som aldrig tänker ta slut, en hemsk känsla. Allt känns koas, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre... Det kanske märks.

Efter skolan mötte jag i alla fall upp Frida, Felicia och Hanna på Café garbo. Frida drog hem efter en stund och vi andra drog oss mot nordstan. Hanna gick hem. Felicia och jag knallade in i nordstan och kolla vad vi hittade...

Ett par nya skor till mej.
Lycka, fint. För ett ögonblick.
Nu blir det att plugga, och skicka iväg ett arbete, annars kanske jag får IG och det vill jag nog inte. Inte alls till och med.
Fick inte köpt de gula skorna som jag la upp en bild på igår. Kändes inte som den rätta dagen att köpa dom, och hatten var slut. Det gjorde mej ledsen.
Men nu är det upp med hakan och knega!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...