tisdag 23 november 2010

Tisdags snön ligger som en matta över hela min värld

Igår var det inte vilken dag som helst, det var min mammas födelsedag.
Idag är jag hemma, känner mej sådär. Jag fattar inte vad det är med mej, känner mej vilsen och lite ensam. Mammsen har ringt och vi har bestämt att vi ska ses i Alingsås för att Bowla idag, för att fira världens bästa mor.
Ska träffa bror innan och inhandla något fint och bra.

För övrigt så är det super mycket snö och jag undrar hur det blir med att komma i tid till Alingsås, tror jag kommer behöva ringa min bror sedan och se hur det blir.
Snön är precis överallt. Räcket på balkongen har drunknat i snön, alla fotspår försvinner ner och gör avtryck som sakta försvinner med tiden.

----
Vaknade och hittade ett mysigt sms som har smygit sej in under natten/morgonen. Så jobbigt allt kan bli ibland, så ensamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...