torsdag 25 november 2010

Honey in the sun

Dagen blev lugn, knappt några lektioner.
Fick pratat med Mia och fixat ihop lite antar jag, drog tag i en annan lärare och berättade att det var knas för henne med. Konstigt nog verkade hos bry sej, det förväntade jag mej inte. Inte alls till och med.
Bra det antar jag?!
Satt med Bella inne i keramiken och dreja Super mysigt.
Fick åkt hem och kilade in på banken, så nu ska det nog lösa sej om några dagar hoppas jag. Har fått mat i magen och sitter här, är gör trött.
Men jag antar att jag måste få gjort något idag. Känns tyvärr inte så.
Tror att jag lägger mej tidigt istället,
måste ta det lite lugnt med, har haft ont i magen hela dagen.
Någon håller på att smyga sej på mej.
Obehagligt. Gillar inte när magen är knas.

Ge mej kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...