söndag 28 november 2010

Jobb, svett och bad

Jag antar att det är bra att gå omkring och tänka och tänka att tänka och tänka... Det är skönt, men ibland blir det för mycket.
Jobbat som ett jävla svin idag. Min kropp är trött. Då menar jag trött!
Nu hemma så har ätit risgrynsgröt och badat.
Vattnet steg upp, över mej och landa perfekt på badkars kanten för att stängas av då tröttnade jag, som alltid.
Duschade och sitter i mys morgonrock nu. Hoho, mysigt som bara den. Tyvärr känns mina ögon knas, sådär knas som om jag skulle ha feber och det har jag verkligen inte tid med. Får hoppas på det bästa, att jag vaknar upp normal imorgon så att säga.

Dags att ta sej till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...