söndag 21 november 2010

The sweetest thing

C kom hem vid halv sju tiden igår och lagade super fin och god mat. På kvällen tog vi oss en promenad som ledde till att vi tog tåget, som dom säger?! Spårvagnen iallafall vidare bort och vi kilade in och drack en öl och sedan drog vi tillbaka hem.
C är på jobbet nu och jag ska in till stan sedan. Får se hur vi fördriver tiden innan jag åker, 17.20 går min bussresa hem och sex timmar och tio minuter kommer jag sitta och bara vara.
Usch säger jag bara.
Känner att jag inte alls har lust att åka idag, inte imorgon heller. Vill bara stanna ett tag till men tyvärr så funkar ju inte det. Måste hem till vardagen, till min pin kod till mitt efterlängtade bankkort. Tillbaka till skolan imorgon och redovisa religionen, imorgon har vi svenska prov med, jag vet inte vad det ät på och tror inte jag har material för att kunna lista ut det heller. Det känns inte alls bra.
Inget känns bra just nu, jag vill bara stanna en minut till och känna luften, värmen och allt det fina.

Har ätit frukost och ska väl kila in i duschen, plocka ihop alla mina saker jag har spridit ut i lägenheten och kanske diska lite. ta tag i mej och göra mej iordning.

Usch, jag orkar inte, detta känns inte alls bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...