måndag 15 november 2010

Projektarbetes vecka dag 1

Religions arbetet stal min tid förra veckan men det blev klart och in skickat i tid. PÅ måndag väntas det en redovisning av vår grupp men det skall nog gå bra eftersom vi har bestämt vad vi ska säga och öva ihop det på onsdag.

I söndags så jobbade Felicia med mej på jobbet och det gick toppen. Så sleep over dagen innan och igår tills idag här hemma då. Det är så mysigt att sova med Felicia, den skrutten är underbar.

Idag började projektarbets veckan. Vaknade med Felicia och for upp, fick mobilen inlämnad eftersom den krånglar och sedan drog vi in till stan. Köpte p-piller och nya trosor. Sånt där bra som man alltid behöver helt enkelt. Tog vagnen till Frida och började fota henne. Är nöjd! Vi åt frukost, åt lussebulle som jag köpte med mej, drack te och kollade top modell. Drog vidare till Hanna och diskuterade lite fler alternativ till bilder och fotade henne.
Nu har jag vart hemma ett tag, ätit mat, tvättat, diskuterat med Elin om imorgon och pratat i telefon med både Mammsen och Felicia.
Blir nog uppe ett tag till, imorgon skall det plåtas mer och tror att det kan bli toppen.


Tjuvkik?

Känsla: Ledsamhet
Modell: Frida Hedberg
Fotograf: Siri Artelius

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...