lördag 20 november 2010

2 steg från paradiset?

Här är allt lugnt, lugna puckar.
Igår åt jag världens största sallad på ett mysigt ställe med C. Herre jösses orkade inte ens äta upp sedan så kollade vi på taking woodstock inatt och bara var. Har dock vart sådär super trött de två senaste dagarna, måste nog ut i friska luften antar jag.

C är på jobbet nu och jag sitter hemma. Funderer på att kanske slänga i mej lite frukost, duscha och sedan försvinna iväg på någon gata och ta mej en promenad.
För övrigt så ligger snön på marken här, inatt snöade det som bara den men det mesta har faktiskt försvunnit, Tack gode gud för att jag har med mej mina martens!

Nepp, frukost och läsa lite bok innan jag rycker upp mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...