onsdag 17 november 2010

Projektarbetes vecka dag 2

Vaknade sent, eftersom jag mitt i natten spang ner till Josephine och Lisa för att kolla deras ny färgade hår. Finfint.
Iallafall somnade jag super sent och gick upp på tok för sent, fick höra av mej till Elin att jag skulle bli sen och sedan kila snabbt ner till banken med pappsen. Tåget in till stan och kilade upp till Hanna där Elin bafann sig, vi åt kladd kaka och jag drack te medan de andra två vuxna brudarna drack kaffe.

Kollade kameran och började test fota Elin inne, sedan gick vi alla ut och var säkert ute en timme. Fick en hel del bra bilder, blir så lycklig. Precis som det skall vara, Elin fick vara lycka/lycklig/glad. Vad man nu säger.
Sjukt nöjd iallafall :)

Testbild.

Modell: Elin Hermansson
Fotograf: Siri Artelius

Vi gick en sväng till Pop Boutique, Åhlens och sedan till Café Berlin. Jag, Elin, Hanna, Albin, Felica och Frida fikade en sväng.
Felicia följde med hem, vi lagade mat, badade, la ansiktsmask och kollade Fucking Åmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...