tisdag 9 november 2010

Förhoppningar och regnbågar

I paradiset sov jag oroligt inatt. Konstigt, vaknade till då och då och ville tvärt inte somna om, fast det gjorde jag.
Felicia drog upp gardinerna. Fönstret ovanför mio, där låg jag och kollade ut i det vita.. Det vita! Snön kröp fram idag, det ligger fortfarande lite ute. Det ligger där ute för att snart glömmas bort och försvinna, kan jag tycka och hoppas.

Efter skolan så kilade jag hem för att slänga av mej min väska och ta på mej varmare kläder. Kilade ner till torget och fikade med Maj och Hampus. Pratade och pratade, Hampus tipsade om en sida att få inspiration från eftersom jag nästa vecka har projektvecka och ska fota känslor. Sidan heter weheartit.com , underbara fotografier. Maj tipsade om en sida där man kan skicka in cv,n på så nu har jag slängt iväg ett cv och även skrivit in mej på boplats.se, känns bra.

Längtar efter studenten, livet och en lägenhet så det knakar i mej.
Men för en gångs skull känns det inte som om det är en evighet tills den tiden :)
Ska kila efter resa upp till Sthlm, kanske åker jag. Jag vill, jag vill faktiskt.
Till sist, Grattis till finaste Bella som fyller 19 idag!

1 kommentar:

  1. Tack söt! Läste inte förens nu eftersom min dator är paj:(
    Puss på dig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...