måndag 8 november 2010

En riktig sagostund får en på fall

Natt sagorna bestod av askungen och lilla sjöjungfrun. Jag somnade till men fick springa iväg för att svara i telefonen, mammsen ringde. Det blir ju ingen resa till teneriffa nu men kanske eventuellt blir det en skidsemester på februarilovet sa mamma. Trevligt, trevligt säger jag.
För övrigt så har jag projekt veckan närsta vecka, men smyger nog upp till Stockholm i några dagar för att umgås med C. Hade ju vart mycket trevligt tycker jag, men som sagt, vi får se.
En resa till London ligger även i tankarna, ack vad det vore kul.

Ska nog kila iväg till hemköp och köpa femhundra kakor och någon smaskigt. Tea och Top model väntar ju nu som sagt.

Imorgon kilar jag in för en fika med Maj och Hampus med, finfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...