fredag 5 november 2010

Underbara, efterlängtade lov!

Bd-kväll blev det faktiskt. Fick ta mej i kragen och drog med mej, eller nej. Felicia hängde med. Fina vänner och folk där, men bäst av allt musiken.
Kvällen skulle sluta på pendeln hem, men vände om för att träffa C en stund. Sedan tillbaka och jag åkte med Rebecka hem.
Fick gå i natten hem eftersom tåget var sjukt försenat och sedan var strömlöst. Sov några timmar och for upp till jobbet. Gallant som alltid.

Efter jobbet i Söndags kom Bönan och Änglabuljong hem. Vi skrattade, drack te och spelade alfapet. Tillsammans sov vi som sillar i mitt rum, och Elin snusade nästen hela natten på min axel.
I måndags gick vi ner till Röda korset, sedan skulle Elin hem. Felicia och jag kilade upp och började laga mat. Frida och Hanna kom och vi gjorde en pang måltid med huvudrätt och efterrätt! Alla flickor sov över.

Tisdags kilade alla in till stan och jag vidare till Borås, umgicks med Jenni. Suchi, Öl och trevliga män, kvinna samt sällskap. Toppen, stannade tills igår.
Träffade Felicia igår, fixade mitt cv. Träffade Flickor, fikade och lämnade in ett cv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...