måndag 14 mars 2011

Sjukling

Upp och duscha, vidare med buss och tåg sen hamnade jag i mölndal. Väntade på Elin och vi tog en buss bort mot åby. Vi vandrade runt i evigheter efter att hitta en öppen dör, snurra runt inne i skridskoringen för att hitta en öppning för att hitta ner på isen. Men roligt var det, ohja!
Elin och jag åkte säkert runt i två timmar, jag visade dem grymma teknikern för att åka baklänges och elin åkte runt i en halvtimme, baklänges. Det skulle helt enkelt bara gå. Så jävla söt är du.
Frida och Felicia kom efter ett tag också.

Efteråt kände jag mej sjukt matt. Ögonen höll på att falla ihop. Mådde inte alls bra. Åkte hem och har sovit en massa timmar, ätit mat och kollat lite på star wars med lillebor. Har aldrig kollat på hela den, inte vart intresserad för fem öre. Tycker star wars är ur urelt. Är det bara jag?
Jaja, det är verkligen inte min grej om man säger så.

Skall försöka leta upp lådan med alla LP skivorna jag har fått av farsan, är sugen på att se vad det egentligen är för plattor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...