lördag 12 mars 2011

Back in time

Har haft intensivvecka denna veckan. Har tillbringat allt för många timmar i skolan för mycket genrep och liknande. Men samtidigt är det för jävla roligt också.
Vi hade föreställningar i veckan, 4 stycken. Alla gick toppen bra! Men nu har jag gått och blivit sjukt förkyld, usch.
Har vart iväg med pappsen och fixat banan kartonger idag, vi skall eventuellt flytta i slutet av maj. Typ tre minuter här hemifrån, eftersom Pappas flickvän Ingela och hennes dotter skall flytta hit behöver vi större lya.
Dessutom kommer jag få sjukt mycket större rum än vad jag har nu. Wooho, och jag kommer få måla det vitt. Skall eventuellt fixa en vit/blå blommig fondvägg med. Men vi får se vad som händer.


Vår affisch inför våra föreställningar :)

Har för övrigt nya grannar här ovanför. Fy fan vad dom ger ljud ifrån sej, jag brukar inte allt ha problem med att det låter runt omkring. Utan tvärtom, tycker det är mysigt. Men det bankas och skriks. Dottern eller sonen dom(?) har gråter och skriker konstant. Det är helt galet. Hur orkar man? Jag som älskar barn har blivit trött på att skrikande, genom taket från grannen. SJUKT!
Min näsa rinner som bara den och imorgon skall jag jobba.
Har förövrigt vart på arbetsintervju, skall provjobba framöver. Väntar otåligt att dom skall höra av sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...