måndag 14 mars 2011

Mysiga skivor!

Polisanmält allt och inget, skall fixa papper och hoppas på att jag får tillbaka mina pengar. Hoppas, hoppas!

Letade igenom alla LP-skivorna och hittade bland annat en jävla massa Bob Marley skivor, Blondie, Black sabbath, pink floyd, guns n roses m.m.
Blev där emot sjukt glad av att bland säkert över 50 skivor hittade jag två kraftwerk skivor, en the clash skiva, the kinks och bob dylan. Sjukt grymt. Fanns även två,tre Jimi Hendrix och så har jag en sedan innan. Åh vad jag vill köpa mej en ordentlig spelare nu, flytta och ligga i min säng och lyssna en massa på skön musik. Mums!


Dessa godingar!

Well, well. Big brother snart. Skola imorgon och utvecklingssamtal. Undra hur länge jag orkar med skolan, måste kämpa. Känner mej fortfarande helt om flötet, mår jävligt kasst. Usch. För övrigt kollade jag Top Model nyss och nästa vecka blir det final. AZUM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...