tisdag 29 mars 2011

HSB


Morfar ringde och han skall skriva över mej från min morbrors medlemskap på Hsb. Hur grymt som helst. Men det är ju bara om man ska köpa lägenhet, så det är ju lite galet men och andra sidan alltid bra att stå i kö även där.

Har inte plugga, jag är kass. Fruktansvärt trött har jag vart idag, sovit en mass när jag kom hem och kollade precis på Big brother som är självklart. Haha underhållande så det skriker om det.

Blir förvirrad.
Ibland undrar jag om folk driver med mej eller kanske pratar sanning.
Prata mer klarspråk tack.
Tycker inte det är kul, inte alls.

Hur som helst måste jag plugga imorgon, naturkunskaps prov på torsdag Jösses, jag kan verkligen ingenting, precis som alltid. Måste skärpa mej.
På fredag kilar jag runt och kollar secondhand butiker tänkte jag, kanske en mysig sushi med vännerna? Efter det kilar jag hem till mormor och morfar, sover över och ska jobba på hotell odin mellan 08.30-13.00. På söndag blir det jobb på gamla vanliga jobbet.
Well well, ska dra mej till sängs snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...