söndag 13 mars 2011

Dagens

Aah min förkylning dödar mej. Känns som om jag har feber, men har tur nog inte det.
Jobbet idag har gått fint och träffade två super fina tjejer på bussen imorses. Rebecka och Monica, som skulle hem och nana efter en vild natt antar jag :) Det gjorde iallafall min morgon, även fast vi bara åkte en hållplats tillsammans för att dom sedan skulle hoppa av och jag vidare till jobbet. Blev dock inte lika pepp på att jobba när jag visste att dom skulle hem och nana. Men sånt är livet.

När jag satt på bussen hem ringde Josephine, så vi bestämde att jag skulle ta mej till stationen och möta upp henne. Vi gick och fikade, tjötade och hade dte mysigt. Så tråkigt att hon inte bor på gården brevid längre, utan i hede (en hållplats från kungsbacka), men inte är det långt i och för sej. Har ju bara tyckt att det var vart så mysigt att smita ner på kvällarna, dricka te, kolla tv och tjöta. Men men. Snart så beger jag mej bort till hennes nya lya så blir det nog som förut.
Att få ett fint sms från sin klasskamrat när man jobbar är alltid uppskattat. Bella du är för fin!

Imorgon skall jag åka skridskor, friluftsdag. Wooho, eller? Skall egentligen simma också men tänker inte göra det. Kommer fan inte kunna andas. Min näsa alltså, jösses.
Well well. Har precis kollar på big brother men tänkter inte avslöja vem som åkte ut eftersom Bella skall kolla på det imorgon, och kanske läser här. Men om någon här läser och kollar så vet nu ju och om ni inte kollar är det inte intressant Så det så.
Dags för att sova snart. Nattinatti

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...