lördag 12 mars 2011

Release me

Springer ner till tvättstugan en gång i timmen nu, tvättatvätta!

Den lilla grannen där ovan har äntligen tystnat. Måste ha somnat av trötthet av allt skrikande. Helt sjukt att man kan hålla på att skrika och gråta från klockan 9 tills nu, minst tre gånger i timmen. Det måste ju vara något fel känner jag. Var nära påm att gå upp förut, men vågar inte lägga mej i.

För övrigt har jag fått lite naglar på fingrarna, sjukt. Undra hur länge dom blir kvar och i så fall om dom håller. Naglar är inte riktigt min grej, fast det är ju rätt fint kan jag tycka. Pappa fixar och slänger saker. Skall få en hel flyttlåda med LP;s. Måste fixa mej en grammofon, det kanske blir nästa stora inköp? Kanske skall man köpa sej en ny, eller kolla på loppis, rödakorset? Well well..

Har nyst minst 100gånger idag. Håller på att bli galen.
Utanför vår dörr stod det precis en hel drös med killar eller så kallade män. Dom försvann efter ett tag, hämtade nog upp min granne och gick med flak öl under armarna. När jag skulle ner och tvätta luktade det sjukt mycket man, och med min förkylning tyckte jag att det stank så det sved i näsan. Kan inte tänka mej hur mycket det luktar utan förkylning.
Men ack så jag klagar. Så går det när man sitter hemma en hel dag och inte gör någon nytta alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...