torsdag 31 mars 2011

Old in just one day

En ny dag imorgon, förhoppningsvis en bättre.
Våren närmar sej. Lika så sista skoldagen och den nya världen. Skönt!
Något nytt är alltid bra, iallafall oftast.
Dags att tänka ut saker inför studenten, mat, dryck, gäster och annat. Dags att planera helt enkelt.


Man får väl se vad som händer.









Imorgon efter skolan blir det second hand runda och sushi med flickorna antar jag. Sover hos mormor och morfar och på lördag morgon jobbar jag på hotel odin. Efter det får man se vad som väntar. På söndag blir det jobb på gästis.

Känns som om allt börjar lösa sej, bara jag nu lägger manken till. Vissa saker är upp till mej att fixa så att det blir bra och kommer funka framöver.
Press, inte min bästa vän. Inte stress heller för den delen.
Well well, dags för att sova. Min rygg dödar mej, inget verkar att bita på mej idag.
Nattintatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...