onsdag 16 mars 2011

Miss u, london!

Finaste Rebecka var här hemma igår. Vi drack te, snackade en massa som alltid och kollade big brother. Sedan sov hon över, mysigt värre!
Vi gick upp i morses och gjorde havregrynsgröt till frukost.

Skolan idag har vart lugn och har sovit en del nu när jag kom hem. Min kropp är fortfarande inte helt frisk.

Men jag tänker på en sak, och inser att det är så jävla mycket att göra nu. Det är nu det gäller + att det finns en hel del annat som man vill och måste hinna med samtidigt. Åh! Men det jag mest tänker på är på London. Fy tusan vad jag vill åka tillbaka. Så jag tänker bjuda på lite mysiga bilder som Elin tog när vi var i London. NJUT!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...