tisdag 29 mars 2011

-

För många hugger, tjafsar och skriker tillbaka.
Ibland för ingenting.
Ibland för att man måste.
Men jag orkar inte.
Inte alls.

Så jävla tråkigt.
Börjar sakta men säkert att gå i ide. För mej själv, det är där jag tror jag måste vara.
Bara för en stund, för en tid. Precis sådär ensam, lagom ensam. Speciellt nu.
Snart kommer studenten, den närmar sej med stora steg. Kanske lite för snabbt känner jag, även fast jag helt gärna skulle tagit studenten idag. En tråkig dag som denna.
Måste fokusera och tänka på vad som är viktigt för mej.
Ja, bara för mej och tänka bara för mej och på mej själv.
Egoistiskt, nej faktiskt inte. Inte alls.
Ibland bara man måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...