lördag 7 augusti 2010

Gammalt, nytt och dagens

Köpte mej ett par nya jeans dagen efter emmaboda. Tyckte att det behövdes, och gött som fan sitter dom med :)

En goding bild på mej och Hannisen från Danmark. För den är så jävla najs, så det så.
--
För övrigt så jobbade jag igår och efter jobbet passade jag min chefs dotters son, Jamie. Vi kollade på Ice age 2 och lillefot, (ja, jag grät självklart en skvätt). Jamie somnade och jag bar ner honom till vårt rum där vi skulle sova. Somnade som en stock vid. 22.30-tiden. Vid 7 imorse vaknade han glatt, tur det efter som jag lurade honom att hans mamma skulle komma och han inte skulle sova över. Jag menar, han är faktiskt bara 3 år!
Men allt gick som sagt fint. Han åkte hem på morgonen och jag somanade om, men vaknade och mådde piss. Spydde nästan, svimmade nästan, tryckte i mej piller. Svettade så det rann om mej och frös som en gnu. Så jag åkte hem.
Har ätiti kines mat med familjen.
Nu är Hästen/Jeppe/Skorpan... Jesper här. Han blir märkt för livet. BD loggan, mumma!
Drar in till stan snart för att träffa alla kära vänner. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...