måndag 16 augusti 2010

Tankar och sådär

Första dagen i skolan.
Vad ska man säga, det är ju inte sådär pirrigt som det har och kan ha vart. Det är inte så mycket nytt och det är mest som det brukar.
Så vardagsmat kan man verkligen säga.
Fick schemat, gick igenom schemat och lite andra viktiga saker. Papper. Lappar.
Alltid samma sak.
Vi slutande i alla fall inom en timme och jag och några av tjejorna drog för att äta sushi. Smaskigt värre, sedan drog jag och Hanna hem till henne och sov.
Som stockar.
Hanna skulle sedan iväg och träna så jag drog mej hem till Felicia där även Bönan och lillasyster Saga till Felicia höll hus.
Vi pärlade och här sitter jag med ett urtjusigt armband som jag fick till. Sedan så dansade vi till Lady Gaga och annat som Saga hade på sin Cd skiva.
Bönan och jag drog oss samtidigt till stationen, på stationen var det poliser i drivor, pappa läste nu för en stund sedan när jag kom hem för mej att det är några som knivskar någon på tåget som sedan avled. Tur att dom jävlarna blev tagna, men vafan är samhället påväg?! Nu får det väl ta mej fan vara nog eller?!

Jag tycker det är skrämmande vad folk håller på.

Nu är det inte långt kvar till syster åker hem, kan inte tänka mej att vakna upp utan henne vid min sida nu. Usch vad jobbigt.
Men det är klart att hon ska hem till sitt, till sin vardag.
Min vardag kommer bli små trist, sådär som alltid. Det är som bäst när syster är hemma helt enkelt. Men jag ska överleva. Det gör jag.
Usch bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...